9 februarie 2012

Jurnalul Atelierul Vlad Ioviţă Invitații de la Bălți!!!



Ieri, la ora 14, la Vlad Ioviță, am avut 2 invitați de la Bălți Anatol Moraru și Virgil Botnaru.
A mai fost prezenți Dumitru Crudu, Ion Buzu, Emanuela Sprânceană, Victoria Boțan și Victoria.
Virgil Botnaru ne-a citit din textele aduse.
După lecturarea lor, fiecare din noi prezenți ieri ne-am dat cu părerea și comentarii.
Cu părere de rău, nu am spus o părere pentru că nu știam ce spun de față. Mie mi-a trebuit să mai citesc încă odată textele ca să spun ceva despre ele.
După lecturarea lor, am simțit trăirile și emoțiile autorului, când a scris aceste texte.
Cunosc destul de bine Bălțul ca să mi pot imagina imaginile descrise de autor.
Textele sunt scrise cu acuratețe, descrierea lucrurilor se vede în text.
Aș vrea să spun despre fiecare poezie în parte, dar pe scurt, că ieri s-a spus multe lucruri care nu aș vrea să le mai repet încă odată.
A fost o zi minunată și interesantă care ne-am simțit bine cu toți.
Nu sunt în măsură sa ma pronunț cu sfaturi și cu păreri, știe autorul ce are de făcut mai departe.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu