22 martie 2012

Impresii despre seara poeților și a poeteselor!!!

 Ieri, a fost ziua poeților. Uite am fost și eu. De fapt, nu am citit nimic, dar mi-am susținut colegii.  Din păcate nu am stat până la sfârșit, dar am urmărit evenimentul.
Mi-am făcut impresii nesemnificative.  Au fost tot felul de oameni de la scriitori tineri în debut până la actori și scriitori care sunt cunoscuți, în special cititorii.
Organizarea mi sa părut de rahat, scuzele mele de rigoare pentru cuvântul folosit. Unii au citit mai mult alții deloc dintre cei care erau programați să citească.
 Au fost ignorați de organizatori, asta denotă o atitudine  de prost gust. Atunci iți mai pui întrebarea: de ce se mai organizează astfel de evenimente culturale?
Mă bucur că nu am fost unul dintre invitații și că nu am ajuns să fiu ignorată ca unii participanți de pe listă.
Am imortalizat și câteva momente plăcute cu colegii noștri ce au citit la  "Nopții Cărților Deschise," au citit Carolina Vozian, Ion Buzu, Cristina Dicusara, însă au fost invitați care urmau să citească dar nu au fost invitați la microfon, Valerian Ciobanu, Elena Chirică, Emanuela Sprânceană.
Din cauza așa zisei organizări bune care a fost au  fost ignorați mulți tineri talentați care așteptau să citească fiecare câte un text. Dar uite așa-i la noi la moldoveni!! De fapt asta-i jungla literaturii basarabene!!














Un comentariu: