22 aprilie 2013

Jurnalul Atelierul Vlad Iovita





La Atelierul Vlad Ioviţă nu am fost tare de mult. La invitaţia Elenei Chirică, am venit la atelier,  Nu am putut să o refuz. Dar sincer nu vroiam să vin, dar ce am de pierdut dacă mă duc să văd ce se mai petrece la atelier. Elena Chirică m-a anunţat că vor citi Terente Ronin şi Ion Dudcă.
De Terente ştiam că scrie, dar de Ion nu ştiam.  Când am ajuns la bibliotecă lumea se adunase deja. Am revăzut toate persoanele pe care nu le mai văzusem tare demult, şi de care îmi era dor de ele.
Ion Dudca a citit primul textele, iar după aceea s-a trecut la discuţia textului. Fiecare şi-a spus o părere despre textele lui Ion Dudca.
Iar textele lui Terente sunt diferite, noncoformiste interesante, spun ceva care nu au mai fost spuse până acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu