6 iunie 2013

Jurnalul Atelierul "Noii Barbari"

 Ieri ne-am întîlnit la Biblioteca Ştefan Cel Mare, pentru o nouă şedinţă. La ora 18, eram prezenţi 4 persoane, Elena Chirică, Sandu Harabagiu, Taleh Masmicu şi Boguş Elena
Elena Chirică a venit cu o idee foarte bună şi interesantă pentru toţii. Trebuia să alegem câte o carte preferată din bibliotecă şi să o citim un fragment din ea.
Sandu Harabagiu a citit din Giovanni Boccacio Poveşti din "Decameron",
 Elena Chirică a citit din Christopher Moore "O treabă murdară", 
Taleh Masmicu Liviu Rebreanu "Pădurea Spânzuraţilor", iar Eu am citit din cartea Harriet Beecher-Stowe "Coliba Unchiului Tom".
După ce am citit cîte un fragment fiecare. Am vorbit fiecare despre fragmentul citit. De data aceasta, atelierul era mai interesant ca data trecută.
La sfîrşit, Elena Chirică ne-a dat o temă pentru acasă, un exerciţiu. Pînă data viitoare trebuie să-l scriem şi să-l citim. Din câte mi-a aduc aminte trebuie să scriem exact ca fragmanetul dat pe care l-am citit.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu