27 iulie 2013

Jurnalul Cenaclul "Noii Barbari"


La cenaclul de marţi a citit Elena Boguş, am ascultat cu toţii cîteva poezii scrise recent şi la sfîrşit am fost plăcut suprinşi de file din jurnalul ei.


De Elena Bogus

***

Eu stau în burta mea rece
Şi plîng în întuneric
Cînd se deschide uşa burţi mele
Ea se uită de jos în sus la chipul ce o priveşte
Se sperie şi fuge înapoi
O apasă o greutate, se încolăceşte
Vrea să iasă afară dar .....
Ce o aşteaptă?
Şi iar plînge cu lacrimi de sînge
De fapt asta e sufletul meu
Într-o haină albă şi lungă

***

Vreau să te uit
Nu mai pot aşa
Te-ai prins de inima mea ca o meduză
Ce-mi transmite semnale de iubire, iluzii şi visare
Mi-i dor de tine
Vino flux şi mă ia
Şi mă la mal să-mi omor amintirile.


Preluat de pe Blogul Vlad Ioviţă  http://vladiovita.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu