23 septembrie 2013

Atelier Creative Writing

Primele impresii despre atelier. S-ar putea sa nu am dreptate s-au să greşesc. Dar sincer asta am simţit. Azi atelierul, mi s-a părut tensionată şi încordată, temerile au ieşit la iveală, îmi era frică şi mie pe moment. Dar mi-a trecut repede, cînd am intrat în atmosfera. Încă am simţit şi o distanţare faţă de anumite persoane. Dar nu ştiu de ce, poate mi s-a părut mie. Cine ştie?!
Atelierul, s-a început cu lecturarea textelor pe care l-a avut fiecare la el, până să vină scriitoarea germană.
Însă scriitoare Julia Schoch, a încălzit atmosfera cu nişte exerciţii interesante şi constructive. Am avut ce învăţa de la ea. Pentru mine este o experienţă nouă care pe viitor mă va ajuta să depăşesc nişte blocaje şi să am mai multă încredere în mine.
 Ne-a sfătuit cu 10 sfaturi practice pentru autori,  şi să nu facem greşeli când scriem.
 Încălzirea înaine de a începe atelierul
Scriitoarea germană, ne-a dat un Text de exersat, care am scris nişte texte bune. Dar care mai trebuia lucrate la el. 
Sper să devină din ce în ce mai interesant. Vreau să ies de la acest atelier, cu ceva nou si cu ceva experienta in spate :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu