24 mai 2017

Lecție de viață!

Îi mulțumesc Lui Bunul Dumnezeu pt cine sunt Eu, pt greșelile mele pe care le fac zi de zi, pt frumusețea interioara, pt un dar frumos  pe care mi la dat aceasta este intuiția, pt zâmbetul meu care aduce bucurie și pt lecțiile pe care trebuie sa le învăț zi de zi și pt un lucru cel mai important pt experiențe nedescrise. Iubesc călătorie  prin viață.  Te iubesc Doamne pt ceea ce sunt. Pentru familia mea pentru tot!! Iti multumesc pentru tot!!
M-am gandit enorm de mult sa scriu sa incep sa scriu despre mine despre viata mea!! Nu am ce ascunde si am de spus. Stiu textele mele vor parea banele, ridicole sau grotesti cu greseli de exprimare, dar invat sa scriu. Asta ma face fericita zi de zi, sa scriu sa public sa citesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu