In cadrul "Class Fest", Festivalul International al Scolilor de Teatru si Film, Editia a-III-a, au fost invitați tinerii actori de la București pentru a ne încânta cu spectacolul licență a Anului III "Arta Actorului", de la UNATC " I.L. Caragiale" Bucuresti.
"Atunci când trăiesc nu simt cu adevărat că trăiesc, dar atunci când Joc, simt cu adevărat că Exist"!!
Cum să facem să nu mai fim spectatorii propriei noastre vieții? Cum să devenim Oameni de Acțiune? Astfel, ca răspuns, a apărut întâlnirea cu Shakespeare( a fi/ a acționa), cu Jerzy Grotowsky( scoaterea măștilor) și cu Antonin Artaud( teoria dublului- actorul dublat de personaj: Kean/Hamlet; Anna/ Ofelia; Salomon/ Horațio).
În realitate, un tânăr de condiție modestă poate fi Rege, doar devenind Actor-alegând Calea Regală drept rațiune de a ființa. Această obsesie care l-a urmărit toată viața pe Kean, care i-a oferit integritate și deminitate umană, credință și dedicație față de profesie, dar totodată și o viață plină de lipsuri și suferință- sunt premisele de la care a pornit construcția acestui spectacol.
Pentru a atinge Nemurirea este nevoie de renunțarea totală de sine de Însemnătatea pe care o capătă personalitatea umană în memoria oamenilor cărora le-a dedicat întreaga sa existență.
Marele shakespearean Edmund Kean , în plină glorie, descoperă că lumea îl apreciază și iubește nu pentru cine este el cu adevărat, ci pentru personajele pe care le-a întruchipat, că va fi dat uitării imediat ce succesul îl va părăsi. Soluția este anestezia percepției realității prin viciu doar așa viața poate deveni suportabilă pentru sensibilitatea și histrionismul artistului de geniu, doar așa poate rezista în scenă tentației de a fi simultan , om, actor și personaj.
Spectacolul Kean este o pledoariei despre conditia Actorului si efemeritatea artei sale.