5 aprilie 2011

Jurnalul Atelierul Vlad Ioviţă

 Atelierul Vlad Ioviţă s-a ţinut pe data de 2 aprilie 2011. Sâmbăta la ședință am fost 12 persoane. Pentru început trebuia să vorbim despre bloguri, însă Aurelia Borzin a întârziat și am trecut la altceva. Dudu venise cu propunerea să analizăm textele unor autor austrieci cu notorietate.
Și am început cu poezia lui Pound și a poeziile austriacului Benn. Care mi sa părut texte dure ce emana o forta ce te înspăimântă. Însă poeziile lui Benn au tensiune izbitoare.
Dudu venise cu ideea  ca să scriem și noi după "Tinerețe frumoasă" o poezie după Benn. Și fiecare a făcut poezia lui în felul lui. A fost o seara cât de cât buna și productivă.
Data viitoare am înțeles la ședință că vom vorbi despre alți autori mai buni.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu