25 aprilie 2011

Jurnalul Atelierul "Vlad Ioviţă"

Am ţinut Atelierul Vlad Ioviţă pe data de 22 aprilie 2011, se apropia o Sărbătoare Mare şi importantă pentru Creştini Ortodoxşi. Dumitru Crudu ne-a dat un exerciţiu ca să scriem o povestire poliţistă, subiectuş să fie omor şi scandal. Mi-am tocit crierul să găsesc o temă pentru a scrie ceva. Să scriem a durat 2 ore şi tot prost a ieşit, nu cum am vrut.
Fiecare şi a spus părerea asupra textelor noastre.  Unele păreri au fost bune iar alte păreri au fost proaste.
Lui Ion Buzu i s-a părut interesantă că era fragmentat, dar era confuză, nu se înţelegea nimic. Aşa a fost părerea celorlalţi, li s-a părut confuză. Nu mă supăr pe criticile lor constructive, ştiu că mai am de lucrat asupra textelor mele.
Joi pe 28 aprilie 2011, ne vom duce la Cahul pentru alta provocare pe care o avem de facut. Deabia aştept sa mergem într-acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu