19 decembrie 2011

Jurnalul Atelierul Vlad Ioviţă cu Nicoleta Papp

Da.. multă vreme nu am scris pe blogul meu. Ruşine sa mi fiecare, chiar aşa am ajuns sa nu scriu mai nimic.
În ultima vreme chiar nu am avut chef de nimica, nu ştiu ce ma doare... ori lenea ori sincer nu ştiu. Caut şi  nu găsesc şi mă întreb de multe ori cei cu mine. Trec prin viata ca o stafie care nu simte, doar cosum aerul ce îl respir. Nu miroase a bine.
Noroc că mai merg la atelierul nostru, astă ma face să ies din casa, dar în rest nimica.
Când a fost Cenaclu Republica din păcate nu am fost, dar am regretat enorm de mult. Dar cei să-i fac, deja a plecat trenul din gară de mult. Nu mai este cale de întoarcere.
Însă la cele două şedinţe a atelierului am ajuns cu bine.

Prima şedinţă a fost sâmbâta, la ora 15, la Hasdeu. Când am ajuns acolo din locul ăla mare şi o un haos, a devenit, unul cu o masă mare în mijloc. Cu o plăcere să lucrezi acolo. Au venit mulţi colegii de ai noştri şi a mai venit şi încă invitată de la Timişoara, Nicoleta Papp,înoţită de Moni Stănilă. 
Dumitru Crudu ne-a pus la muncă. A trebuit să criem un text unde să fie o dublă minciună. Ne-a lăsat scriem ca apoi să le citem si să le comentăm. A fost o seară interesantă.
.
17-12-2011


Duminică, am dat curs şedinţei noastre la Haşdeu, dar de data asta Nicoleta să ne citească din poeziile Ei. Ne-am dat întâlnire la ora 17. Au venit din păcate puţini, dar a fost suficient să fie o seara cât de cât interesantă.
Poate, nu prea mă pricep la poezii să le pot descifra în termeni gramaticali, dar simt cu adevărat ce simte autoarea prin poeziile sale. Pentru că am înţeles un lucru nu contează greşelile sau metaforele într-o poezie, ci ceea ce vrea să transmită autoarea mie prin poezia care mi-o citeşte.
De fiecare dată când citesc o poezie a unui autor încerc să simt fiecare trăire şi emoţie. Unele texte au fost foarte reusite, de exemplu mie mi-a placut "Constructia soselei prin centrul satului", imgainea satului este bine descrisa, dar prin faptul ca este scris cap coada, bine inchegata. Toate poeziile Nicoletei, exprima sentimente si emotii experiente care a trait si cu care sa confruntat.
Am citit poeziile Nicoletei incodata ca sa o pot simte bine.
Pot sa zic a fost Interferente Chisinau Timisoara.
Pe urma am fost la plasticianul si artisul Ghenadie Popescu, cu o bere si cu prieteni dragii!! Ne-am simtit bine.
18-12-2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu