10 decembrie 2011

Jurnalul Atelierul Vlad Ioviţă

Sedinta de atelier a fost pe 10 decembrie 2011, la ora 15.  Câţiva colegii de ai mei, au fost plecaţi la Timişoara, la Cenaclu Pavel Dan, a avut loc, ce-a de-a XIV ediţie Interferenţe Timişoara-Chişinău. Au fost plecaţi Moni Stănilă, Sandu Vakulovski, Dumitru Crudu şi Carolina Vozian. Din povestirile lor, am inteles, ca a fost interesant.
Insa sedinta noastra s-a amanat pe o saptamana, pana vor veni ai nostri. Dupa ce au venit, am inceput sedinta de atelier Vlad Iovita sâmbata asta.
Dumitru Crudu ne-a anuntat. ca ne vom intalni sambata la ora 13:00 la locul nostru ca deobicei. Ne-am adunat la ora stabilita incetul cu incetul. A venit Cristina Macovski, Eu, Lina, Emanuela Spranceana, Valerian Ciobanu, Elena Chirica, pe urma a venit si Carolina Vozian. Dumitru a intarziat, insa noi l-am asteptat in biblioteca, ca sa apara. Dar nu a venit, intarzia. Ne-a venit o idee sa scriem cate ceva, ca sa nu stam pe degeaba. Pana la urma, fiecare a ales sa scriem ce dorim. Pana la urma am fost anuntati ca Dumitru Crudu a venit si ne asteapta in sala noastra. Cand am ajuns era Felicia.
Deja ne-a asteptau cu nerabdare sa incepem sedinta, dar noi deja scriam. Asa ca ne-au lasat sa scriem mai departe ceea ce am inceput.
Unii au scris si au citit, alti nu. Dumitru si Carolina ne-au povestit ce-au facut la Timisoara. Ne-au povestit lucruri interesante, am zambit si ne-am amuzat pe foarte tare ce ne-au povestit.
Pe urma, am trecut la lecturarea textelor si la comentariu colegilor nostri. Fiecare a avut cate un text interesant, ceva diferit.
A fost o seara interesant. Mie una mi-a placut. Ne vom intalni data viitoare, la ora 15:00, tot la locul nostru.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu