28 iulie 2012

Lansare de carte la Cartier & Cenaclul Republica

Vinerea aceasta care a trecut, am fost prezentă la un eveniment interesant. Au fost invitaţi tineri scriitori din România şi de la noi.
Radu Vancu a fost invitat să asista la Şcoala de Creaţie ce avut loc la Orheiul Vechi cu colegii mei.
Un alt invitat, l-am avut pe Bogdan Coşa, care a lansat nou lui carte Pocker cu ocazia asta, au fost mulţi invitaţii, dintre Claudiu Komartin, Ana Toma, Andrei Doşa.
La ora 16, la Cartier, a avut loc lansarea celor doi scriitori Radu Vancu cu Cartea Frânghia Înflorită şi Bogdan Coşa cu Poker. Moderatorul lansării a fost Claudiu Komartin.
Autorii prezentii ne-a citit cate un fragment din cărţile lor. Cititorii, criticii au ascultat cele citite. Pe urma, s-a trecut întrebările si părerile despre cele auzit. 
Autorii au dat autograf celor care au cumparat cărţii.
Pe urma s-a trecut la Cenaclul Republica, de la ora 18, la biblioteca Hasdeu.

Au venit numeroşi, invitaţii si cititori. Modelator Moni Stanila. La lansarea cărţii au fost Claudiu Komartin, i-a prezentat pe Bogdan Cosa.
El a prezentat, invitaţii sosiţi la Republica.
Ne-au citit din cărţile lor. Pe urma sa trecut la întrebări si păreri, comentari, din partea celor prezenţi în sală.
S-a trecut sa citească, cei care au scris la Orheiul Vechi, au fost mulţi care ne-au citit. A fost seara care a durat pana la ora 21. La sfîrşit am înţeles ca s-a încheiat Cenaclul Republica, cu un recital de Anatol Grosu. Din păcate nu am stat până la sfârşit








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu