1 iulie 2012

Jurnalul Atelierul Vlad Ioviţă


Azi am avut o sedinta la biblioteca Stefan Cel Mare, de azi inainte acesta va fi locul nostru. Vom face sedinte  mai des. Ne-am strans aici cativa colegii, am mancat caise aduse de Dumitru Crudu, am servit un ceai impreuna. Pe urma am scris fiecare texte si le-am citit. Am stat un pic si am plecat acasa. Chiar de fiecare data cand ne intalnim e tot mai interesant. 
Noi cu colegii azi, am pus un pariu, cine va castiga Spania sau Italia?
Si atunci am facut un pariu intre noi, celui care va castiga, cei care pierd ca cumpara castigatorului o carte.
Asa ca cei care au pus pariu sunt : Spania  - Italia
                                  Ion Harea      1     -    0
                             Elena Bogus        2     -    1
                            Elena Chirica        1     -    3
                  Emanuela Spranceana     1     -    0
                 Dumitru Crudu                 1     -    2






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu