29 august 2012

Jurnalul Atelierului de Dramaturgie Dramatică "Scriem Teatru"


Emoţii foarte mari am avut când am participat la Atelierul de Dramaturgie din cadrul Centrului de Dramaturgie Contemporană. Activitatea a avut loc la Biblioteca Ştefan cel Mare, pe data de 28 august 2012, la ora 17.00. Moderatorul a fost Dumitru Crudu,  Sava Cebotari,Dorina Khali-Butucioc, Ina Surdu,Stela Lupan, Artiom Oleacu, Victoria Botan, Ion Coseru, iar cei de la Vlad Iovita, au fost Ecaterina Bargan, Elena Bogus si Emanuela Spranceana. Atelierul a fost interesant, trebuia să scriem o monodramă. Nu am ajuns la timp, nici tema nu am înţeles-o clar. Pentru mine a fost un început, din păcate nu am scris nimic. Pentru că nu ştiam cum ce înseamnă monodramă şi nu ştiam cum se scrie o monodramă. Până am învăţat ce înseamnă monodramă şi cum se scrie ea.

O altă şedinţă a atelierului, va avea loc pe 5 septembrie la ora 17.











                                                                        Elena Boguş

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu