20 august 2012

Jurnalul Atelierul Vlad Ioviţă


După o săptămîna lipsă de la atelier, am venit duminica la o nouă şedinţă. Chiar mi se făcuse, un dor să scriu exerciţii noi.
Cînd am venit, erau prezenţi, Sandu Macrinici, Ecaterina Bargan, Silvia Berdan, Eu, Petru Molodiuc, Victoria Boţan, Natalia Graur, Sandu Blănaru.
Atelierul a avut ca subiect imitarea unui text: proză sau poezie, idee preluată de la Buzu - preluată de la Vancu.
S-au scris în mare parte proză, doar Ecaterina Bargan a scris poezie. Dar proză, am scris Eu, Silvia, Victoria, Sandu M şi Natalia Graur.
Natalia Graur a scris din perspectiva unui copil. Victoria Boţan a scris o poezie şi un text, luând pe Vîsoţki, iar Silvia a scris din perspectiva unui boschetar, atitudinea lui faţă de o societate care-l exclud.
M-am inspirat din Muller, luând pe personajul principal, să-l aduc din Europa de Est.
Toate textele colegiilor mei, au fost interesante si bune unele din ele să fie publicate. Mi-a plăcut foarte mult, textul Nataliei Graur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu