30 septembrie 2012

Jurnalul Atelierul de Dramaturgie Dramatică"Scriem Teatru"


 Pe data  de 27 septembrie 2012, ora 17. la Biblioteca Ştefan cel Mare, ne-am adunat cu toţi la bibliotecă să scriem teatru. Au fost prezenţi tineri dramturgi, scriitori oameni interesanţi să înveţe să scrie teatru printre care eram şi eu.  Pentru mine era ceva nou, niciodată nu am scris teatru, dar uite mă aici, prezenţa contează pentru că dacă eşti scrii dacă nu, nu.  Alexandra Bobu, Mihai Pohileac, Mariana Starciuc, Steluţa Lupan Dorina Khali Butucioc, Boguş Elena, Dumitru Crudu.
Am scris un exerciţiu plecând de la nişte cuvinte primite de la Coordonatori, Ciocolată şi Melancolie.

La atelierul de Dramaturgie am venit mai mult din curiozitate sa vad ce se petrece. Si am ramas aici, mi-am dat seama, ca aici imi este locul ca si la Atelierul Vlad Iovita. Nu regret nimic.Am inceput sa scriu texte, nu stiu daca sunt asa de reusite, dar incerc si merg mai departe.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu