27 decembrie 2013

Călătorie prin Oman

 A doua zi de Crăciun. Pe 27 decembrie 2013, dis-de-dimineaţă, am plecat împreună cu familia mea, într-o lungă călătorie să cunoaştem o parte din Oman. Destinaţia noastră finală era Ibra este al doilea cel mai mare oraş din Ash Sharqiyah regiunea de Oman. Acesta este situat la aproximativ 170 km( 2 ore) de la Muscat şi are o populaţie estimată la 55.000 de persoane.
Am aflat mai târziu de la ghidul nostru turistic, că Ibra este una dintre cele mai vechi oraşe din Oman şi a fost o dată un centru de comerţ, relegie, educaţie şi artă. Oraşul a dobândit importanţa sa ca un punct de întâlnire important la baza Ash Shargiya. Ibra este casa de mare tribul Al- Harthy, una dintre cele mai mari şi mai puternice triburi din Oman.  Triburi Al-Maskary şi tribul Al-Riyamy sunt, de asemenea, ambele foarte răspândite în Ibra.
Dar despre Ibra am să vă povestesc un pic mai târziu. Dar aş vrea să povestesc despre punctele distinate prun care am trecut noi până la punctul final, care este Ibra.


Prima destinaţie pe care am făcut-o era Wadi Dayaqah Dam, Quriyat, Sultanate of Oman baraj aflat în Quriyat. Este situat la sud-est la 60 km de Muscat. Acest baraj se află lângă localitatea Mazara.


















                                                                                




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu