26 decembrie 2013

Muscat capitala Omanului


 În ziua de Crăciun. Naşterea Domnului l-am sărbătorit în familie. Împreună cu familia am ieşit în oraş să vizităm muzeele şi locurile frumoase din oraş. Ai ce vedea. Am vizitat Muzeul Bair al Barand, situat în centul oraşului, am făcut cunoştinţă cu istoria Omanului şi a Muscatului, din perioada preiestorică până în zilele noastre. Am rămas impresionată de tradiţiile, cultura, obiceiurile acestui loc.


 Ne-am încălzit la soare după ce ne-am plimbat împreună pe faleza. Afară era cald şi plăcut. Pescăuşi se bălăceau în apa şi erau fericiţi. De sărbători în Muscat au venit din diferite ţări croaziere cu pasageri. Oraşul era asaltat de diferite naţionalităţi.
Priveleștea era de nedescrisă, nici nu pot să o redau. Am rămas  impresionată de acele locuri. Uneori mai visezi ca sunt încă pe acele locuri de neimaginat.

 








































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu