20 mai 2014

30 Senzaţii care aduc plăcere...


O prietenă  mi-a recomandat să privesc un video despre 30 de senzaţii chinestezice care aduc plăcere.
M-a făcut curioasă să privesc şi să-mi fac şi eu o listă de senzaţii care îmi plac şi care mă reprezintă ca om.

- să sar cu paraşuta;

- să sărut;

- o îmbrăţişare caldă de la persoanele dragi;

- să mă dau în leagăn;

- să mă plimb cu bicicleta;

- să înot;

-să merg cu picioarele goale prin iarbă  şi pe plajă;

- să simt mirosul de iarbă cosită şi flori de câmp;

-să simt cum vântul se joacă cu părul meu ;

- să nimeresc într-o ploaie de vară caldă;

-  să simt căldură soarelui;

- să mă joc cu animalele;

- să respir aer curat după ce plouă;


- să muşc din fructul suculent;


- să mă urc pe muntele Everest;


-să ascult ciripitul  păsărilor;


- să văd asfinţitul şi răsăritul soarelui;


- când ai o carte interesantă şi nu poţi să o laşi din mână;


- să văd cerul înstelat noaptea;


- să simţi cum îţi zboară fluturi prin stomac;


- să ţii ghetara pentru prima oară în mână şi să vrei să cânţi la ea;

- sa-mi fac niste tatuaje pe spate si pe mana dreapta;

Lista mea poate continua la nesfîrşit :) Dar care sunt senzaţiile care vă aducă vouă plăcere?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu