25 martie 2020

Renaștere și creștere spirituală


Cel mai tare mă sperie, nu vîrsta pe care o avem, ci ma sperie emotiile necontrolabile la actiunile si faptele noastre pe care  facem si le intalnim zilnic in lumea de afara. Este important pentru noi cum trecem peste ele,  cum le acceptam si le primim cu mult curaj si atitudine matura de care dam dovada.
Pana acum, am avut diferite situatie mai placute si mai putin placute, care ma facut sa vad viata cu alti ochii. O experienta neplacuta, care ma marcat si ma durut enorm, care am avut multe intrebari, care ma adus la concluzia ca noi nu hotaram nimic pe lumea asta. Ci este Unicul Creator care decide ce este mai bun pentru noi. Ce-a mai grea experienta pe care am avut-o pierderea sarcini, un copil dorit, dat de la Dumnezeu si mult asteptat. Dar Dumnezeu a avut alte planuri pentru noi. L-am pierdut, a plecat de unde a venit. Imi este greu sa descriu starea si experienta pe care am avut-o.  A fost un soc pentru mine. Niciodata nu am crezut ca voi trece peste astfel de experienta dureroasa. Dar viata si Creatorul iti pregateste astfel de teste pentru a te schimba si pentru a deveni mai matura si mai constienta de actiunile noastre din trecut. 
E o stare, în care te întrebi mereu ce va fi mai departe cu viața ta. Cum vei reacționa mai departe la greutăți și cum vei reuși să ieși cu fruntea în sus, din încercările pe care le întâmpeni zi de zi. Daca stam si ne gandim asta face parte din viata noastra. Teste, experiente, suturi in cur cum le zic eu. Acele dificultati care te pun la incercare sa vada cum reusesti sa te discurci.
Fiecare an e diferit de la caz la caz, situație și context, și ai multe examene de trecut pe drumul vieții tale. La sfârșit ieși cu lecția învățată dar și cu o creștere spirituală. Te simți fericită și liniștită sufletesc.

Ajungi să-ți dai seama că nu e de ajuns și vrei ceva mai mult de la viața ta. Ce te oprește cel mai mult să-ți crești spiritual și să-ți schimbi viața? Motivatia de care ai nevoie de cel mai mult. Libertatea de-a face lucrurile asa cum iti place tie. Increderea de sine si curajul care uneori imi lipste sa actionez. Si plus cel mai mult este Aventura si adrenalina de care ai nevoie ca o gura de aer, pentru a trai viata asa cum iti place tie.

Ce te face să te schimbi? Totul, sa devii un alt om, asa cum erai acum 10 ani. Noi ne schimbam zilnic macar ca nu observam schimbarea in noi. Si asta te face sa devii mai puternic, mai intelept si mai curajos. Vrei sa urci chiar si muntii la care visezi demult. Si stii ca ai face-o daca ai avea un scop in sine si motivatie incredibila. Mi se par normal aceste întrebări și ferești, să începi o acceptare, iubire, iertare de sine. Cel mai mult îți dorești să fii alturi de Dumnezeu, creatorul nostru. O iubire căutam adesea. Și iubirea de fapt ne facem să fim puternici și autentici cu adevărat. Sincer, înainte mă plângeam și eram nemulțumită de orice.

Dar, după o vreme îți dai seama că trebuie să accepti tot ce-ți se oferă viață. Viața e un miracol Divin, o binecuvântare și o iubire caldă de care avem nevoie de ea. Îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru tot!! Iubire, mulțumesc și iertare. Aceste cuvinte ar trebui să le folosim zilnic între noi.





3 comentarii: