27 iunie 2020

Adevărata Fericire!

Fericirea adevărată n-o şi nu poate s-o aibă decât acela care o dă.

 Alexandru Vlăhuţă



Demult vroiam să scriu acest articol despre fericire! De fapt am ajuns la acest subiect în urma unui prieten care mi-a zis că nu e fericit în viaţa lui.
Eu ca şi ceilalţi suntem în căutarea fericirii. Dar ce este fericirea? Ce înseamnă pentru mine şi pentru fiecare fericirea? Depinzi de celălalt să te facă fericit/ă sau tu însuţi lucrezi cu tine să fii fericită şi cauţi în interiorul tău pentru a fi fericit? Sunt câteva întrebări la care voi răspunde şi voi vorbi în acest articol despre fericire.
Îmi pun această întrebare în fiecare zi. Toţi vrem să fim fericiţi şi să ajungem la ea. Dar noi nu ştim ce este fericirea?! Unii nu, dar alţii ajung să fiu fericiţi cu adevărat. Ca să ajungi la fericire nu există un secret sau o regulă ca să o urmezi. Sau, ca să fi fericit nu-ţi trebuie să ai milioane în buzunare sau în bancă, să-ţi cumperi o maşină, o casă sau să ai o afacere care să-ţi meargă bine. Totul este vag şi trecător. La asta se adaugă emoţii de îngrijoare şi stres mereu. Nu este nimic permanent.
Dacă vrei să ajungi la fericirea absolută. Ea este în interioriul tău. În sufletul tău. Numai Tu trebuie să accesezi la aceea fericire. Şi dacă voi aştepta de la celălalt să mă facă fericit, nu mă va face deloc. Pentru că şi el e nefericit ca şi mine. De aceea părerea mea, nu trebuie să aşteptaţi de la nimeni să vă facă fericit sau să cereţi asta.
Că nu vă face, pentru că noi venim din copilărie sau din trecut, cu un bagaj de frustrării, o copilărie nefericită, lipsă de iubire, neîncredere în noi şi alte emoţii negative care au fost ascunse în subconştientul nostru.
Până nu le v-o rezolva pe toate, până nu v-om lucra la ele, nu v-o fi niciodată fericiţi cu noi înşine. Important e să îl avem pe Dumnezeu în sufletul şi cu el mereu. El e sursa noastră de iubire, de hrană spirituală, energie şi lumină de-a ne curăţa trecutul şi rănile noastre ascunse în sufletul nostru.
Dar până atunci voi vorbi pentru mine ce înseamnă fericirea. Fericirea pentru mine, e să îl ai pe Dumnezeu în sufletul meu, să-l iubesc mult, să-i urmezi toate comenziile lui. Pentru mine Dumnezeu este important, mi-a dat viaţă, îmi dă hrană, îmi dă sănătate, apă şi persoanele pe care le am în viaţa mea. Niciodată să nu uitaţi că el este sursa de iubire şi fericire, armonie cu sine interiorul tău, şi cu ceilalţi din jurul tău.
Fericirea când ai o relaţie bună cu Creatorul, că îi simţi iubirea, te ierţi, te iubeşti pe tine, faci pace cu tine, ai o armonie în sufletul tău. Simţi o imensă fericire în sufletul tău. Simţi că vrei să dai toată iubirea pe care o ai în sufletul tău.
Mereu m-am întrebat: Oare de ce Dumnezeu nu se supără pe noi când facem greşeli, prostii sau nu ne întoarcem cu spatele la el. Dumnezeu te aşteaptă răbdător şi ne iartă toate ieşirele noastre.
Mereu ne iartă şi ne iubeşte. El este iertător, înţelept, înţelegător şi iubitor. Niciodată nu am văzut ca Dumnezeu să fie supărat pe noi şi să ne pedepsească când facem ceva rău.
Mereu ne iartă. Nu ne lasă la greutăţi dacă ne rugăm şi îl rugăm să ne ajute. Mereu va fi alături de noi. Important să avem credinţă, să iertăm, să iubim, să ne respectăm şi să fim curaţi la suflet. Să avem o energie pozitivă. Atunci când eşti fericită cu adevărat împrăştii toată fericirea în jurul tău, ca un parfum dulce de Jasmine, Iasomie, de floriile pădurii.
Bineînţeles că sunt fericită. Mulţumesc lui Dumnezeu. Pentru mine fericirea materială e trecătoare. Aş vrea să ajung la fericirea absolută, linişte în suflet. pace, armonie cu mine însumi, să mă iubesc, să mă respect. să iert şi să fiu iertătoare cu ceilalţi din jurul meu.
Să uit din trecutul meu. Bineînţeles că am de lucru la mine mult. Eu am înţeles ce trebuie să fac ca fiu fericită în viaţa mea. Am nevoie de Dumnezeu în mine, am nevoie de iubirea lui, de liniştea lui, şi iertărea lui pentru a mă vindeca pe mine, am nevoie de iubirea lui, de liniştea lui, şi iertarea lui pentru a mă vindeca pe mine de păcatele mele pe care le fac zi de zi. Vreau să fiu fericită să fiu liberă ca pasărea cerului. Îl vreau pe Dumnezeu în viaţa mea.
Dacă tu nu eşti fericit să nu dai vina pe celălalt de lângă tine de nefericirea ta. Tu eşti problema. Tu eşti nefericit nu ea trebuie să te facă fericit şi tu să nu faci nimic pentru a fi fericit. Eşti un egoist şi un parazit care aşteaptă, cere şi nu dă nimic în schimb şi nu se schimbă deloc.

Pentru tine ce înseamnă fericire?





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu