25 ianuarie 2011

Jurnalul Atelierul Vlad Ioviţă

 Sambata seara la atelier s-a inceput cu citirea poeziei Elenei Guzun, dupa lectura, Dudu ne-a anuntat ca are o invitatie la Teatru Mihai Eminescu, cu spectacolul Cantec de leagan pentru Bunici,de D.Matcovschi, in regia Alexandru Cozub, spectacolul are loc la ora 18.Asa ca ne-am imbracat si am plecat spre destinatia propriu-zisa cu pasi grabiti. Si ne invita si pe noi la spectacol.
 Pentru mine aceasta invitatie a fost o gura de aer proaspat de care aveam nevoie, ca de mult nu mai fusesem la teatru. Am fost ultima data in noiembrie la invitatia unui amic.
Afara ningea ca in povesti ca intr-o carte cu benzi desenate, ce acoperea orasul cu un strat gros de zapada si ii da dea un farmec aparte de nedescris.
Am ajuns la teatru si ne-am ocupat locurile de pe invitatie.M-am asezat pe nr 13 un numar norocos, am vrut sa-l vad asa si sa cred ca este unul norocos si sa nu il vad ghinionist, iar pentru alti acest numar este ghinionist.
Spectacolul incepe. Liniste in sala. Actorii incep sa-si joace rolurile pe care le aveau. Dupa finalizarea spectacolului ne-am retras la galbenus pentru a ne povesti impresile despre spectacol.
Impresia pe care am avut a fost un O.K. doar pentru ca mam distrat copios si am ras tinandu-ma de burta, dar daca voi vorbi sincer, a fost slab si real, putea sa fie unul puternic, bun si interesant.
Dar cum se stie spectacolul este din viata noastra, cu saracia si cu problemele sociale, economice si politice si culturale. Problemele de sat este mult mai accentuat decat la oras, o problema majora saracia, din cauza saraciei nivelul de scolarizare este scazut din cauza problemei banilor, parinti nu au un serviciu unde sa lucreze, dar se intretin din agricultura, muncind la camp pentru a supravietui de pe o zi pe alta. Barbati de la tara isi in neaca necazurile in bautura pentru a uita de problemele pe care au.
Astai viata la tara!! Cu probleme si cu frumusetele ei.
Dudu ne-a anuntat ca vom continua cu atelierul nostru duminica dupa masa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu