27 noiembrie 2011

Jurnalul Atelierul Vlad Ioviţă



In ultima vreme, nu prea am scris deloc. De ce? Nici eu nu stiu. Dar cred ca stiu raspunsul, mai degraba, ca nu am avut chef si nu am avut despozitie si nu stiam ce sa mai scriu. Nici inspiratie nu am avut, dar nici nu am avut ce sa scriu. 
Am vrut sa las foaia si pixul si sa nu scriu nimica. Ma gandeam ca poate imi veni inspiratia prin iesirile mele cu prieteni mei. Dar nici asa nu am adus-o, doar incet sa apropiat de mine si ma ajutat sa scriu.
Iesirile mele, la Cenaclu meu de la Vlad Iovita si cel de la Republica. Au fost foarte vesele si interesante, am auzit lucruri noi, ce se poate pune in practic pentru a scrie un text.
La Cenaclu Republica, de vineri a fost interesant, a venit multi prieteni si colegi de ai lui Pablo Hose. Am avut un invitat special la sfarsit care a stricat farmecul,dar a fost si vesel in acelasi timp.Ne-a citit din textele lui(Pablo Hose) care le-a scris dintr-o rasuflare. A fost ok! Pe urma am trecut la o seara mai calduroasa la o bere, ceai si fiecare ce-a vrut. S-a dat cu parerea unii, alti au venit cu intrebari la autor.
A fost o seara placut la un pahar cu vin:)
25-11-2011


Sambata pe 26-11-2011, la sedinta Vlad Iovita, a fost interesant cu ceai si cu placinte aduse de Felicia. Dumitru Crudu ne-a pus sa scriem o proza unde, sa fie suspans, o asteptare! Am vb de cartile citite de noi si suspansul din ele. Am fost Elena Chirica, Valerian Ciobanu, Carolina Vozian, Emanuela Spranceana, Felicia, Dumitru Crudu si Eu, a mai venit o fata la noi, a venit cu Carolina. Sincer nu i-am retinut numele, cu parere de rau! Dar cu timpul daca va mai veni pe la noi, cu siguranta ii voi retine numele.
Am scris si pe urma am trecut la lecturarea lor, si dupa aceea la datul cu parerea. A fost foarte vesel si interesant. Am stabilit ca ne vom vedea dupa ce vor veni de la Timisoara.

Fiecare pe la casele lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu