5 mai 2012

Jurnalul Atelierul Vlad Ioviţă


Vineri, ne-am strans cu totii, la Biblioteca Onisifor Ghibu.Cand am ajuns deja colegii de ai mei, au inceput sa scrie exercitii date, de Dumitru Crudu. Mai erau Felicia si Ion Harea.Pe urma au venit pe rand. Carolina si Cristina.

Textele cele mai reusite, au fost a lui Felicia Nedzelschi,a Cristinei si Carolina, dar si a lui Ion era bunicel, dar mai are de lucru. Numai ca fiecare are de lucru la textele lui. Am citit un text mai vechi de al, care fiecare si-a spus o pare buna si mai putin  buna. Dar oricum comentariile lor, au fost constructive. Elena Chirica a venit tarziu si a participat la comentarii, dar si la plimbarea pe care am facut-o dupa aceea in Dendrarium. Textul Emanuelei Sprinceana mi se parut interesant  si reusit.
La atelierul nostru, a luat parte, criticul literar Vitalie Raileanu, care ne- a comentat textele noastre.
Dupa sfarsitul sedintei noastre, ne-am dus cu totii la Dendrarium, ne-am plimbat si a fost vesel.
                                                                                                               
  




                                                                                            


                                                                                      




                                                                                                   





                                                         
                                                                                                   





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu