19 mai 2012

Jurnalul Atelierul Vlad Ioviţă cu Bogdan Lipcanu la Chişinău

Pentru noi, a fost o mare surpriză că l-am avut ca invitat, pe scriitorul Bogdan Lipcanu la Chişinău. Joi a venit la noi, la orele 17, la biblioteca O. Ghibu, acuma noua locaţie a noastră. Dumitru, ieri, ne-a pus să scriem ce vrem noi, ce ne trece prin minte.Mie nu mi-a venit nimic prin minte, alb-negru. Atâta doar. M-am descurajat si mai tare. Însă lansarea de carte a fost o relaxare pentru mine. La ora 18:15, a avut loc o lansare de carte a lui Aureliu Busuioc, la librăria din Centru. Când am ajuns acolo deja începuse. Mulţimea adunată acolo, asculta cu mare atenţie evenimentul. A fost interesant.
Aureliu Busuioc şi-a lansat cartea :  Şi a fost noaptea, roman, Editura, Cartier, 2012,  Hronicul Găinarilor, Editura Cartier.









Vineri, a avut loc, sesiunea creatoare la atelier. L-am avut ca invitat din nou pe Bogdan Lipcanu. Mai întâi am privit un film, pe urmă am trecut la exerciţiu ce ne-a dat să scriem fiecare. Un exerciţiu foarte interesant şi greu. Dar interesant. Au ieşit nişte texte foarte interesante şi bune. Chiar bune pentru unii noi veniţi. Iar eu nu am scris nimic şi asta nu e bine. L-am un momentan dat am avut impresia ca nu voi fi bună prozatoare. Ceea ce îmi doresc enorm de mult.
Am citit şi fiecare care ne-am dat cu părerea despre textele scrise.
Pe urmă, ne-a îndreptat la Cenaclu Republica, ce a avea să se înceapă la ora 18:15, Moderator Moni Stănilă. Au fost prezenţi cititori şi critici. Întrebări multe şi păreri bune.








Bogdan Lipcanu  La Republica 

















































5 comentarii: