8 iunie 2012

Art House Cafe din Moldova

Ieri, am asistat la ceremonia de inaugurare a primului Art House Cafe din Moldova. Ceremonia a avut loc in incinta Teatrului Eugen Ionesco.
Val Botnaru i-a adunat la un loc pe artistii din toate genurile. La eveniment, au fost invitati scriitori, actori,muzicieni, artisti plastici etc., precum si admiratori.
Printre admiratori de ieri, am fost prezente Elena Chirica si Eu. Nu vroiam sa merg, nu am aveam chef. Dar Elena ma convins sa ies, sa vedem ce se petrece acolo. Am acceptat sa merg la eveniment. Oameni de vaza ai culturi de la noi se adunau. 
Val Botnaru, a deschis evenimentul, ce s-a inceput cu intarziere. Invitatii serii au luat loc la mese. Pe urma i-a invitat pe mai marii artistii sa-si imprime pe o hartie o semnatura cu ceva memorabil si sa-si lase imprimata ori talpele sau o mana de amintire.Ca fost aici prezent la acest eveniment. Din pacate, nu am fotografiat aceast moment, dar Elena Chirica a facut cateva poze interesante ca si mine. 
A fost o seara interesanta!!!A meritat iesirea din casa!!!
                                                                                                              

  







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu