30 iunie 2012

Atelierul Vlad Iovita vs Cenaclul Republica

Mihail Vakulovski, ne da sa scriem un exercitiu
Noi totii scriem


                Silvia Berdan si Emanuela Spranceana
Spre sfarsit

Ieri am avut 2 evenimente oficiale de care stiam si am onorat vizita, dar la ce-a de a doua am citit de pe un site de socializare,dar am uitat de ea pentru ca nu mi s-a parut chiar asa de important pentru mine.
La ora 16.00 ne-am intalnit cu colegii mei de la atelierul Vlad Iovita. Venise multă lume de care nu înţelege-am ce caută acolo. Dar l-am văzut pe Terrente şi mi-am dat seama că are o lansare de carte.
La ora 16.15 am început şedinţa noastră,cu Mihai Vakulovski, ne-a dat un exercitiu interesant, care a fost o experienţă interesantă pentru mine,trebuia să scriem, despre cum e să fi beat şi să scoţi perle pe gură la beţie.
Am scris, vreo jumătate de oră, dar nu trebuia să citim, ci să scriem. Vom lectura lui Dumitru Crudu.
Mie una mi-a fost greu să mă pot concentra în prezenţa a mai multor oamenii sală. Am început ceva să scriu, dar şetrgând voi scrie mai bine, data viitoare. Cu siguranţă. A fost interesant, şi productiv.
Aici vine partea neoficială a prezenţei noastre la eveniment.
După ce am terminat, şedinţa noastră am rămas în sală să vedem lansarea lui Terente. Am făcut câteva poze şi am filmat.
Terente


După ce am asistat la lansarea lui Terente, ne-am dus cu toţii la Art House Cafe, ca să ajungem la ora 18 la Republica. Eu cu colegii mei, am ieşit de la lansare şi am plecat in directia aia. Cei prezenţi de la Republica ne aşteptau pe noi, ca să ajungem pentru a începe lansarea de carte a lui Mihai Vakulovski.
Au fost invitaţi de la revista Tuk şi nu numai, cu Dumitru Crudu, Iulian Ciocan, Emilian Galaicu-Păun, Octavia Ţicu, a.vklvsk, şi alţi.
În sală s-au adunat numeroşi cititori şi critici literari. A fost o seară interesantă, care s-a urmat cu cumpărarea cărţilor şi autografe de la autor.



Colegii mei, câţiva din ei.



Acuma să trec la nişte concluzii, poate şi la critică, din punct de vedere a relaxării a fost interesant ambele evenimente, la acest eveniment au fost oamenii interesanţi, cu care puteai vorbi despre orice.
Te simţi bine la astfel de evenimente.
Terente este un om talentat, poeziile lui sunt simple şi existenţiale. Le puteai înţelege mult mai repede decât o poezie mai complicată. Oricum Terente are să lucreze la poeziile lui.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu