16 iunie 2012

Jurnalul Atelierul Vlad Ioviţă

Dumitru Crudu, ne-a anuntat cu cateva minute inainte ca tinem joi atelierul. Noroc ca eram pe aproape in zona, am citit emailul si m-am indreptat intr-acolo. In drum spre biblioteca m-am intalnit cu Ion Buzu si Petru,am schimbat vreo 2 vorbe pana am ajuns la locul dat. Afara erau Dumitru Crudu, Oleg Carp si Ion Harea, asteptau sa vina colegii de ai nostri. Dupa aia au venit Elena Chirica si Maria Pilchin. Pe urma am intrat in biblioteca, Oleg ne-a citit din cartea lui, un fragment si am trecut la un exercitiu dat de Dumitru Crudu. Exercitiu era sa scriem, din perspectiva personajului Diana, din cartea lui Oleg Carp.
Cei prezenti am inceput sa scriem o ora, intre timp a venit Moni Stanila si Alexandru Vackulovski sa comenteze textele noastre.Fiecare am citit, la urma, a urmat comentariu lor. Toate textele au fost foarte interesante si amuzante. Cei care au comentat textele au avut ce sa spuna despre fiecare. A fost o zi de joi foarte constructiva, cat mai des asa ceva. Sa inveti cat mai mult!!











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu