17 martie 2016

Fii recunăscătoare că trăieşti şi iubeşte-te pe tine însuţi

Este un exerciţiu foarte bun pentru a te iubi pe tine şi pentru a fi recunoscător pentru ceea ce eşi cu adevărăt. În fiecare dimineaţă înainte să te ridici din pat, trebuie să-ţi spui ţie şi să-i mulţumeşti lui Dumnezeu, că eşi recănăscoate că trăieşti şi te iubeşti.
Iubeşte-te pe tine  însuţi, trăieşte la unison  cu spiritul!
Mă simt recunoscătoare pentru că m-am trezit în fiecare dimineaţa. Mă simt recănăscoate că mă simt sănătoasă.
Mă simt recunoscătoare că respir.
Cel mai important lucru asupra căruia trebuie să se concentreze astăzi spiritul meu este să ....pot.
Închieţi ziua la fel cum ai început prin exprimare recunoştinţei. Orice s-a întâmplat în ziua respectivă. S-a întâmplat ca spiritul tău a dorit că tu să trăieşti aceea experienţă.
Viaţa este frumoasă şi interesantă cu ale ei greutăţi trebuie să o trăiesc frumos şi recunoscător că ne-am născut pe acest pământ. Dar cel mai important fii recunoscătoare faţă de Dumnezeu că El este alături de Tine şi te îndrumă pe drumul cel bun. Este o chemare la Divinitate şi la Spiritul Tău.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu