18 martie 2016

Fragment Notiţe de Jurnal

De fiecare dată voi publica cât ceva pe blogul meu. Mi-am propus sa ţin un jurnal al sentimentelor, al emoţiilor, al gândurilor şi  a stărilor mele sufleteşti. Sper să nu fie un jurnal prea banal şi simplu, pentru că asta nu este intenţia mea, nu-mi doresc asta. Cel mai mult îmi place să mă joc cu cuvintele, în care să redau imagini, emoţii şi sentimente.
Unul din ele mi-a venit să mă joc cu cuvintele a doua litere care îmi sunt dragi, şi acele sunt numele meu, primul nume începe cu E, ce mi-a dat libertatea de a scrie si de a ave imaginaţie bogată, care mă face să fiu eu cu adevărat. Iar al doilea nume se începe cu K, care mă ţine cu picioarele pe pământ şi în acelaşi  timp puternic spiritual, dar şi emoţional. Le iubesc pe ambele. Din păcate nu le voi reda numele întreg, pentru că este secretul meu pentru a le folosi în viitoarele mele romane care le voi publica.

K este un nume frumos care mă face să-mi iau ghiozdanul şi să plec în lumea largă, să fiu puternică, visătoare şi ambiţioasă, iar K să mă ajute împreună cu E să fiu ceea ce sunt cu adevărat. E este litera ce mă face  să fiu liberă ca pasarea libertăţii care îşi caută libertatea mereu să zboare cât mai departe şi donrinţa de a spune ceva şi de a exprima ce simte şi ce vede în jurul ei. Împreună cele 2 litere îmi fac viaţa fericită şi împlinită. Iubesc E şi K sunt unicele lucruri care mă leagă de Dumnezeu. Dumnezeu le-a ales pe E şi K. Iar ele m-au ales pe mine şi eu le-am ales pe ele.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu