21 septembrie 2020

Iartă-mă! Te iubesc! Te iert! Îți mulțumesc! Îmi pare rău! Te eliberez!

 Iartă-mă, că te-am rănit și te-am făcut să suferi

Iartă-mă,  că te-am făcut să plângi și te-am ignorat

Te iubesc din tot sufletul pentru  că exiști în viața mea

Ești ca o rază de lumină, care îmi dai speranță și căldură

Să te iubesc mai mult.

Lumina Ta  mă răscolește și îmi luminează calea, când în viață a apărut întunericul care a căzut peste mine.

Te iert, că uneori mai ignorat, când am avut nevoie de tine.

Te iert, că nu mai atenționat când trebuia

Te iert, că mai lăsat în momentele grele ale vieții, când trebuia să fii alături de mine.

Dar totuși te iubesc.

Îți mulțumesc că ești cel mai frumos dar pe care Dumnezeu mi te-a dat

Îți mulțumesc măcar că ai încercat să te apropii de mine și mi-ai arătat că se poate și altfel de trăit.

Îmi pare rău, că s-a întâmplat ceea ce s-a întâmplat

Știu că trecutul nu se va putea întoarce, niciodată

Te eliberez de toată mizeria din sulfetul meu

Si-ți ofer o viață mai bună.



                                                    Poezie scrisă de Elena Bogus 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu