13 decembrie 2010

Proiect Interferente Timisoara Chisinau


Intre 18-20 noimebrie 2010 s-a desfasurat cea de-a doua editie a proiectului Interferente Timisoara- Chisinau. 4 tinere scriitoare de la Cenaclu Pavel Dan, Ana Puscasu, Octvia Sandu, Beatrice Serediuc si Ioana Duta au adus Timisoara la Chisinau.
  In seara de 18 noimebrie 2010, la ora 20 la Centro 73 prima lectura a tinerilor scritoare. Imobilul, unde a avut loc, am fost prima data, l-am vazut doar in poze si mi sa parut fascinat dar cand l-am vazut real si mai mult mi-a placut mai mult. Acel loc iti dadea un fior pentru prima data cand intrai in el. Pentru tinerele scriitoare de la Timisoara, a fost pentru prima data sa citeasca in squar si la lumina lumanarilor.

A doua zi, vineri, la ora 13, fetele au citit pentru liceeni de la Spiru Haret, Ana a citit L.M-uri, Ioana- dintr-un ciclu de poezie. Octavia a trecut la proza, la fel ca si Beatrice. Pentru liceeni le-a placut si a fost neobisnuit sa vada tinerele profesoare in calitate de scriitoare.

   In ziua a treia, a urmat la Biblioteca Hasdeu cu Atelierul Vlad Iovita, moderator avandu-l pe Dumitru Crudu, din pacate aici am lipsit.
Pe 20 noimebrie 2010, ora 18 a fost ultima lansare a revistei la PLic cu numarul 6 din octombrie, a fost o lansare mai linisita. Moni a avut ideea ca fiecare sa-si aleaga un fragment din text si sa-l citeasca, fiecare a citit cu entuziasm fragmentele alese. Pe urma am trecut la filmulete regizate de voluntari straini.Dupa privirea filmuletelor ne-am dus la un ceai cu toti la Frigusor si ne-am continuat mai departe intalnirea noastra.






3 comentarii: