14 februarie 2011

Inca un ciclu din viata mea!!!

Azi e ziua mea de nastere, o zi frumoasa de iarna cu ploaie si cu nisoare, si pe urma a iesit soarele cu dinti care stralucea cu un aer mai sclipitor nu se deosebea ca in alte zile de iarna. Poate din cauza vantului, ce batea ca alunga nori de aer poluat si il mai rarea pe cel poluat cu cel curat. Nu vreau sa ma laud ca a fost ziua mea de nastere deloc inca un lucru cate face sa ti dai seama ca ai mai imbatranit cu inca un an si iti dai seama ca nu ai realizat nimica pana acuma.Si iti dai seama varsta de fapt nu conteaza doar ceea ce ai lasat in urma ta. Prin munca prin fapte si prin lucruri bune pe care trebuie sal faca orice crestin ortodox.
La finalizarea slujbei dupa ce preotul povesteste despre sarbatoarea de azi, mi-a placut o fraza care a spuso chiar de la marii "Ierarhi Grigore, Sfantul Vasile cel Mare si Ioan Gura de Aura", nu conteaza ca esti sarac, bogat, bolnav, sanatos, ca toti suntem in fata lui D-zeu egali si ne iubeste... doar ne-a pus la incercare sa vedem cum suntem si cum devenim intelepti prin tot ce ne da El nou. Si asta e adevarat ce a zis preotul despre oameni, ca acei care sunt bogati sa fie mai milostivi sai ajute pe cei saraci, ca nu a dat avutia doar sa se laude care are avutii, ci sa o foloseasca cu umanitate pentru ai ajuta pe ceilalti. Dar cel sarac sa nu faca din saracie o cerseala sa fure sa pacaleasca, ci trebuie sa munceasca pentru avea.Si deja se stie cei cu cel bolnav si cu cel sarac.
Insa seara am petrecut cu cei de la Atelier cu sticla de vin si placinte, asta a fost o seara de neuitat, dupa ce am discutat despre poeziile pe care ni le-a adus Dudu si le-am comentat. Pe urma am trecut la partea cu vinul si cu placintele, iam sevit de ziua mea. Mam bucurat nespus de mult ca am sarbatorit cu ei ziua mea. A fost ceva memorabil, anul trecut nu am apucat sa fac cu ei. Dar anul asta am vrut sa fac cu cei de la Atelier. Afara batea vantul si te lua pe sus. Dar norocul nostru ca vinul ne incalzea si ne tinea cu picioarele pe pamant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu