9 mai 2011

Atelierul "Vlad Ioviţă" în Parcul Dendrarium


Sâmbătă pe data 7 mai 2011, atelierul l-am făcut în Parcul Dendrarium cu 7 persoane.
Dumitru Crudu ne-a dat un exerciţiu să scriem o povestire poliţistă, să fie acţiune şi la a treia persoana.
Parcul era mare aşa că ne-am despărţit pe unde am găsit un scaun liber pent a scrie povestea dată de Dumitru Crudu, iar ciripitul păsărilor ne-a dat o energie pozitivă.
Fiecare a scris ce le-a venit în minte. La mine textul poate nu a fost chiar aşa de reuşit cum aş fi vrut să fie. Mie nu mi-a venit nici o inspiraţie de a scrie.
 Dar se poate şi mai bine. Însă această povestire nu e chiar reuşită în comparaţie cu celelalte. Ecaterina ne-a făcut poze la toată lumea în timp ce scriam textele. Ca să ne mai încălzim niţel, Dumitru ne-a pus să facem exerciţii  de încălzire şi ne-am jucat imaginar. A foarte interesant şi vesel. A meritat ieşirea în aer liber.







































































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu