11 mai 2011

Junralul Atelierul Vlad Ioviţă la Balti

Joia trecuta colegii mei de la Atelierul Vlad Iovita au fost la Balti, la cenaclul lui Anatol Moraru. Dudu ne-a anuntat de vreo saptamana ca vom pleca la Balti, cine vrea. Cu parere de rau, nu am fost, dar am rugat-o pe Nina sa scrie despre desfasurarea cenaclului si sa faca poze. Cenaclul  Kontur a avut loc in cadrul facultatii de fiologie a Universitatii Alecu Russo, unde au fost ascultate si comentate textele colegiilor mei, Ecaterina, Nina,Ion, si Dumitru Crudu.
Nina Caraman a scris un scurt reportaj ce am rugat-o eu. Dar nu a scris persoanele care au participat de la Cenaclul Kontur si ce au spus fiecare despre textele invitatilor de la Chisinau.
" Dupa ce am facut o calatorie prin Balti. Ne-am adunat sa facem cenaclul, a inceput la ora 14.30. Moderatorul a fost Dumitru Crudu ne-a prezentat pe fiecare dintre noi.
Pe Nina a prezentat-o ca pe o poeta care scrie mult, acrivista si om politic. Ecaterina Bargan a mentionat ca isi publica al doilea volum anul aceasta. De Catalina a mentionat unde invata si apoi a citit proza.
De Ion a spus ca este poetul care are restanta la soferie si invata la ASE.
Dupa prezentarea scriitorilor, au citit fiecare poeziile, si-a expus  fiecare parerea asupra celor citite de noi.
Moraru si-a expus parerea generala asupra la toti. La final a zis ca:" Suntem o generatie inovatoare care am expus trairile prin poezie".
Dupa finalizarea lecturii a prozei si a poeziei a fiecarui, dupa ce si-a spus fiecare parerea despre textele citite la cenaclul. Au facut poze impreuna si am plecat intr-o cafenea unde ne-am simtit bine . Toti am ramas cu impresii bune"
Dupa ce mi-a povestit Nina cum a fost la cenaclul mi-a dat seama ca fost interesant la Balti. Mi-a parut rau ca nu am fost.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu