18 septembrie 2011

Lansarea de carte Dumitru Crudu

Ieri, la ora 17:00, la Hasdeu a avut loc Lansarea cărţi Oameni din Chişinău de Dumitru Crudu. Au fost oameni de ai nostri si un invitat special tatal lui Valeriu Boboc ne-a suprins cu vizita.
Am inceput lansarea cu open mic si pe urma am trecut la lansarea propriu-zisa. La open mic au citit Moni Stanila si Sandu Vakulovski, Terente si Ion Buzu.
Dupa ce au citit, critici prezenti au spus o parere despre carte. Ce a care a cuvantat a fost Moni Stanila si pe urma a urmat Ion Buzu.  Pe urma a urmat intrebarile pentru autor, au fost intrebari interesante si informationale.
Din spusele celor prezenti care si-au dat cu parere carte este o proza sau povestire? Au fost diferite opinii despre ce este cartea. Alti care au citit a spus ca este vreo 3 capitole este o povestire si o parte este roman. Ramane sa spuna cititorul care va citi daca este roman sau povestire.
Din auzite mie mi sa parut cartea est o povestire, intamplari din viata autorului, acuma nu stiu ce spun ca nu am citit cartea, dar cu siguranta cand voi citi cartea voi spune cu exactitate.
Dar am inteles ca structura carti este din perioada aprilie 2009  ce sa intamplat atunci si de ici a luat viata cartea aceasta.
Dupa discutii si fotografie, a urmat sa cinstim si sa-l felicitam pentru aparitia cartii lui Dumitru Crudu. A fost o seara interesanta si constructiva.

Un comentariu:

  1. O fi articolul bun, dar la capitolul gramatical mai este de lucrat, el „șterge” din farmecul originalității. Apreciez, dar fără supărări, nu e tocmai bine să nu ținem cont de niște reguli destul de simple, nu?

    RăspundețiȘtergere