19 septembrie 2011

O recenzie de carte: Madame Bovary de Gustave Flaubert

Am citit Madame Bovary de Gustave Flaubert. Nu am facut din curiozitate oricum  trebuia sa o citesc. Cartea mi sa parut usor de citit si am inteles perfect cartea. Dar din curiozitate am vrut sa vad daca este facut si filmul dupa carte. Si chiar era, filmul era francez substitrat in engleza. Am inteles foarte bine filmul nici nu trebuia sa citesc cartea. Dar din film era scoase multe scene si trebuia sa citesc si cartea.
Romanul propriu-zis nu mi spune nimica sau nu inteleg eu bine, sau pe mine nu ma atins deloc romanul. Este un roman cu intrigi de amor, ironie si de dragoste a iroinei fata de cei 2 amanti.Daca eram la varsta adolescentina care nu stiam nimica atunci mi se parea interesanta dar citind-o la maturitate deja mi se pare plictisitoare.
Insa cartea este buna si interesanta, te pui in pielea personajelor si simti ce simt si ele. Mi sa pare faina sa citesti astfel de carte.

Un comentariu:

  1. pe de o parte spui că romanul nu-ţi spune nimic, că nu te-a atins şi că e plictisitor, iar pe de altă parte finalizezi cu ideea că e o carte buna şi interesantă şi fană de citit. cum se înţeleg între ele aceste 2 atitudini total diverse. cartea este sau nu este interesantă.

    p.s. îţi sugerez să-ţi schimbi fundalul blogului şi culoarea textului, pentru că e imposibil de lecturat ce scrii. este ilizibil.

    RăspundețiȘtergere