26 septembrie 2011

Jurnalul Atelierul Vlad Ioviţă


Sedinta de duminica a fost pentru unii productiva care au scris insa eu am venit tarziu din pacate, nici nu am scris nimica. Eu cand am venit la sedinta i-am gasit pe colegii mei din breasla ca scriau proze. Erau imprastiati prin biblioteca asa cum facem deobicei cand muncim. Erau prezenti la munca Elena Chirica, Carolina Vozian, Ion Buzu, Felicia, Alexandrina si Natalia Graur, Valerian Ciobanu, Dumitru Crudu, Ecaterina Bargan si Eu, Silvia. Exercitiu pe care ni l-a dat Dudu la sedinta a fost: personaj negativ, sa scriem actiunile lui si sa fie justificate cu detalii, un personaj care ne enerveaza si trebuie sa o aparam. Sa alegem un personaj care o enerveaza persoana noastra si sa ne punem in locul ei, si sa spuna despre persoana noastra. Cam asta este exercitiu care trebuia sa scriem, sper ca am inteles eu bine. Am avut cam 2 ore la despozitie sa scriem. A fost bine.

Fotografii de elena chirica

Dar nu am scris nimica ca deobicei.... dar nui nimica recuperez eu. Trec si eu printro perioada mai nasoala si de aceea si inspiratia a fugit de mine ca tot ochem si nu mai vine nu ma aude.
Din colegii au citit Carolina, Alexandrina Graur sora Nataliei, Elena Chirica, Ecaterina Bargan, Ion Buzu si la urma a citit Silvia Goteanshii.
Toate textele colegiilor mei au fost interesante si bune,dar mai trebuie lucrate. Dar in rest sunt bune. Eu nu am avut ce sa zic pentru ca am fost deacord cu colegii mei in privinta comentariului la texte. Cele mai interesante si bune au fost a lui Ion Buzu si a Silvei.
Toate textele sunt inspirate si reflecta viata cotidiana a adolescentului si a societatii in care traim.
A fost o zi interesanta ca am petrecut alaturi de cei de la atelier dar si ziua petrecuta. Pacat ca nu am fost la o bere cu ei, chiar vroiam sa merg. Nu ma simteam bine.
Dar va mai fi cu siguranta cand vom mai iesi.



2 comentarii:

  1. Nici eu nu am fost la o bere, dar am reusit sa scriu macar un text. In schimb a fost un cenaclu interesant. Ai uitat sa le mentionezi si pe doamna in albastru cu prietena ei.

    RăspundețiȘtergere