3 octombrie 2011

Jurnalul Atelierul Vlad Ioviţă

Sedinta de duminica a fost interesanta mi-a placut foarte mult. Avem o locatie noua unde ne vom strange in fiecare duminica pentru a scrie proze date de Dumitru Crudu. La sedinta de la ora 13:00 ne-am strans numeroasi oameni interesanti sa scrie si sa-si dezvolte talentul in a scrie proze si poezii. Am inceput ca deobicei sa scriem un exercitiu dat de Dumitru Crudu. Subiectul pe care ne la dat Dumitru Crudu mi sa parut interesant dar din pacate inspiratie ma cam parasise de mult si de aceea nu am scris nimica. Am retinut ideea dat de Dumitru Crudu si voi scrie acasa. Cei care au scris s-au imprastiat prin sala pentru a scrie ceva. Dupa aceea am trecut la lecturarea textelor a colegilor mei.
 Pentru Valerian Ciobanu nu as putea sa zic mare lucru ca stiam ca scrie poezii si nu proza. Da pentru o incurajare buna din partea mea sa mearga tot asa. Textul mi sa parut OK!
Doamna Svetlana pentru o incepatoare este un progres mare, textul mi sa parut bun dar mai are de lucru.
Domn Bors nu cunosc chiar asa bine nu as putea sa zic mare lucru. Dar textul lui mi sa parut si bunicel. Oricum are de lucru mult daca vrea sa mearga pe drumul asta.
Cele mai interesante care mi-a placut au fost a Carolinei, a Elenei, Emilei si Felicei. Textele lor mi sa parut foarte interesante amuzate, si pe alocuri ironice. Si a lui Calin mi sa parut foarte Ok!! Oricum mai are de muncit.
Am vrut sa mi dau si eu cu parerea despre sedinta de duminica, am fost mai tacuta de felul meu la datul cu parerea si cu scrisul.  Macar pe blog sa ma dau cu parerea.
A fost o zis super ziua de duminica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu