18 octombrie 2011

Jurnalul Atelierul Vlad Ioviţă

În mod normal şedinţa trebuia să o ţinem sâmbăta, dar din păcate am ţinut-o ieri. Ne-am adunat la ora 17 la locul nostru. Au venit si oameni noi cu Valerian Ciobanu, Ina, Eugen şi alţi care nu i-am reţinut.Cristi Maruta, Carolina Vozian, Domitru Crudu, Elena Chirica şi Eu. Între timp a venit şi Moni Stănilă. Dumitru ne-a dat de lucru să scriem o povestire. Să scriem ori aventură amoroasă, ori întâmplări ce ni s-a întâmplat nouă. Ori o povestire ironică, cu răsturnări de situaţie.
 Ne-am împrăştiat fiecare pe unde am apucat.
Tot am încercat să mă gândesc şi eu ce să scriu. Mi-a venit totuşi o idee despre ce să scriu. Am început să scriu dar nu am terminat pentru că nu mai era timp. Sper ce am scris era bun. Dar nu am citit din păcate nu eram sigur ca este bună. Nu ştiu cei cu mine nu mă înţeleg sunt poate încordată. Sau poate am nevoie de un aer rece să mă facă mai relaxată. Dacă aş găsi răspunsul la întrebările mele cred că le-aş gasi. Şi cu singuranţă am găsit răspunsul. Însă colegii mei au scris şi au citit. Toate povestirile scrise de ei au fost interesante şi pline de ironie şi aventură.
A venit şi Alexandru Vaculovski la atelier un critic bun care a criticat lucrările celorlaţi. După ce Moni şi Ion, Sandu s-a dat cu părerea ne-a dus la Cafeneau Povestea am servit fiecare ce am vrut. Am stat fiecare până cât am putut. A fost o seară interesantă şi foarte reusită cum zice Dumitru Crudu.

Un comentariu: