6 iunie 2021

Recenzie de carte: Cele 5 limbi de dragoste „Secretul iubirii care durează” de Gary Chapman.

Am citit recent o carte foarte interesantă pe care vreau să o recomand tuturor să o citească. Este o carte pe care toată lumea o poate înțelege, o puteți citi foarte ușor și interesant, vă va face să vă gândiți când o veți citi.
Când am citit această carte mi-am dat seama că, fără a o înțelege în profunzimea celor 5 limbi ale iubirii, este foarte important să te iubești pe tine însuți, să te respecți și să înțelegi nevoile celuilalt.
Vă întrebați ce legătură au cele 5 limbi ale iubirii cu iubirea de sine, respectul și înțelegerea nevoilor reciproce? Are multe în comun, că totul vine de la tine din suflet și inimă.
Această carte m-a făcut să înțeleg că unele probleme în relațiile noastre sunt comunicarea, limba pe care o vorbim, să fim pe aceeași lungime de undă, să respectăm nevoile altora, să oferim zâmbete și de ce nu cadouri frumoase partenerului tău, să îi respectăm sentimentele și emoțiile pe care le are.
Nu voi spune mai multe, vă las să descoperiți singuri să vă bucurați de mesajele și liniile directoare pe care autorul le împărtășește prin această carte.
Între programele aglomerate și zilele lungi, expresia iubirii poate cădea pe marginea drumului. Uităm să complimentăm, să facem cadouri „doar pentru că”, să rămânem în îmbrățișarea noastră. Lucrurile care spun „Te iubesc” par să nu fie spuse sau trecute. Aceasta este o carte despre a o spune și a o auzi clar. Fără trucuri. Nu psihanalitic. Învață doar să exprimi iubirea în limba soțului tău.
Cu peste 12 milioane de exemplare, The 5 Love Languages ​​a transformat nenumărate relații. Ideile sale sunt simple și transmise cu claritate și umor, făcând această carte la fel de practică, pe atât de simpatică. Vei fi inspirat de poveștile din viața reală și încurajat de abordarea sa de bun simț. Citirea acestei cărți se simte ca și cum ai face o plimbare cu un prieten înțelept. Aplicarea acesteia vă va schimba relația pentru totdeauna începând de astăzi.
Căsătoria ar trebui să se bazeze pe dragoste, drepturi. Dar se pare că tu și soțul tău vorbești două limbi diferite este autorul cel mai bine vândut Dr. Gary Chapman ghidează cuplurile în identificarea, înțelegerea și vorbirea timpului calității limbii principale a soțului lor, cuvinte de afirmare, cadouri, acte de serviciu sau atingere fizică.
Învățând cele cinci limbi de dragoste, tu și soțul tău îți vei descoperi limbile de dragoste unice și vei învăța pași practici în a te iubi cu adevărat.
Capitolele sunt clasificate în funcție de limbajul iubirii pentru o referință ușoară și fiecare se încheie cu pași simpli pentru a exprima o limbă specifică soțului / soției și a vă ghida căsătoria în direcția corectă. O evaluare a limbilor de dragoste nou concepută vă va ajuta să înțelegeți și să vă consolidați relația. Puteți construi împreună o căsătorie durabilă, iubitoare.
 Autorul cărților, un consilier în relații, are o pregătire educațională care include antropologie, educație religioasă și filosofie. Scopul cărții este de a ajuta oamenii să-și arate soțul / soția în moduri în care vor fi primite. Se bazează pe premisa că, la fel cum există diferite limbaje verbale în întreaga lume, există și diferite „limbaje de dragoste” și, dacă nu vorbim la fel ca soțul nostru, probabil că nu ne aud mesajele de dragoste, nici îi primim pe ai lor.
 Cele cinci limbi de dragoste sunt relativ scurte și oferă exemple și exerciții care pot fi utile cititorilor. cartea scoate în evidență faptul că acțiunile pe care le putem face arată dragostea noastră față de partenerul nostru nu sunt neapărat primite ca indentate, amintind cititorului că oamenii experimentează lumea diferit. Acesta poate fi un concept important atunci când încercăm să înțelegem nevoile și sentimentele partenerilor noștri.

Scris de Elena Bogus