3 iulie 2011

Jurnalul Atelierul Vlad Ioviţă

Ieri s-a tinut şedinţa atelierului la ora 15:00, la Hasdeu. Am fost 11 persoane. Ion Buzu ne-a citit un fragment din Palahniuk.  P urmă, ne-a spus că  şi autorul urmează nişte reguli în textele sale. Pentru început e sa scriem la persoana întâi. În al doilea rând, să scriem să scriem lucruri ruşinoase. În al treielea rând, în text, să apară arma ascunsă.
În ultimul rând, să scriem detailat ce simtim, cu descriere, dacă am înţeles bine. Cât mai multe detalii ce simţim noi. 
Aceste reguli a trebuit să scriem şi noi în textele noastre, darsă fie şi acţiune, suprize neaşteptată, confruntări şi intrigă.
Am avut la dispoziţie o oră şi jumătate şi ne-am împrăştiat fiecare prin sala bibliotecii.
După ce am terminat, ne-am adunat fiecare să citim textele noastre, ce-am scris noi. Din cei prezenti au citit 3 persoane.
 A început Alexandrina să citească din proza ei. Proza ei, nu a avut nimică ruşinos, a fost doar un text dragoste romantică metaforizată. A fost un text bun, a spus Dumitru.
Următoarea colega, a fost Elena care ne-a citit din proza ei, nici la ea nu a fost lucruri ruşinoase dar a fostintrigă cu personajul masculin care flirta cu ea,apare în scena şi un taur.  La ea tot este un text bun.
Urmeează Carolina cu textul ei. Nici la Carolina nu apare lucruri ruşinoase în text. Începutul nu i-a plăcut Ecaterinei. Însă  
Sandu Macrinici nu i-a placut deloc textul, i s-a părut ca totul este abstract.
Însă celor doi, Alexandra şi Sandu le-a plăcut textul autoarei, şi a lăudat-o că are imaginaţie bogată. A fost o şedinţă interesantă şi am învăţat lucruri noi şi constructive.
 Alexandrina ne-a promis o proză ruşinoasă.     1.07.2011



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu