11 iulie 2011

Jurnalul Atelierul Vlad Ioviţă



Din păcate la şedinţa de sâmbăta nu am fost, însă au fost foarte multă lume. S-a scris proză. După aceea s-au discutat.
Pe la ora 19:00, s-a lansat cartea lui Valerian Ciobanu " AVE numele Tău, " Cea mai bună proză a fost a lui Ion Buzu. Au fost si oameni noi la şedinţă, pe care nu i-am cunoscut din păcate, dar cu siguranţă îi voi cunoaşte data viitoare. La sfârşit au rămas să discute cu domnii Grebenscikov şi scriitorul Florin Halălău. A fost o şedinţă interesantă.
Trist că nu am fost şi Eu.
 O concluzie despre cartea lui Valerian Ciobanu " Ave numele Tau". Cand am rasfoit aceasta carte mi-am pus intrebarea. Despre ce este cartea aceasta? Care este scopul ei? Si ce vrea sa spuna autorul prin aceasta carte scriind-o? Raspunsul autorul de ce a scris aceasta carte: " pentru ca am dorit ca sa va invit sa calatoriti imaginar prin cateva nume." Asta era dorinta autorului de a expune cititorului mai exact experienta vietii si oameni cu care i-a marcat viata.
Dupa ce am citit cateva pagini mi-au confirmat intrebarile puse de mine si despre ce a scris Valerian Ciobanu.
Cartea este usor de citit, fara greseli in scris si in exprimare. Dar nu as spune ca AVE Numele Tau este puternica si interesanta. Cartea este slaba si mai putin interesant. 
Autorul a scris Cartea pentru dansul siesi, dar si pentru a face cunoscuta cititorului despre numele cu care sa intalnit pe parcusul vietii.
Scuze lui Valerian Ciobanu ca nu i-am criticat cartea cum dorea domnia Lui. Dar mi-am expus o parere despre Ave Numele Tau. Am o parere buna si una rea. Dar asta fiecare cititor care o va lua in mana si o va rasfoi isi va face o parere despre carte.
Parerea buna este ca pentru cititor care o va citi va veni in intampinare cu nume cunoscute si necunoscute de cititor. Dar il va fascina cu nume imaginare.
Cea rea este ca  nu las recomanda pe Valerian Ciobanu sa mai scoata astfel de carte, ci sa mearga pe drumul de a scrie poezie si numai poezie. 
Altceva sincer nu stiu ce sa mai spun, pentru ca nu am cuvinte. Daca voi mai avea ce sa comentez cu siguranta o sa mai comentez.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu