30 iulie 2011

Jurnalul Atelierul Vlad Ioviţă

Azi, 30 iulie 2011, ora 15:00 la Hasdeu. A fost ultima sedinţă a Vlad Ioviţă. Când am ajuns la bibliotecă l-am găsit pe Dudu singur, aştepta colegii să vină. Nu a venit Am venit numai eu. Mi-a dat sa scriu o povestire, o călătorie unde am fost la rude. Mi-a venit în minte la culesul poamei la ţară. Când am fost. Am încercat să mi aduc aminte tot, dar nu prea mi-am adus aminte chiar totul.A venit Ion Buzu şi Ecaterina Bărgan. Dudu le-a dat să scrie o povestire poliţistă interesnantă cu tot ce trebuie.Cerul s-a întunecat, s-a auzit tunete şi am văzut fulgere. Deodată dintr-un cer senin cu soare a început să plouă tare, cerut s-a rupt a plouat cu galeată. După ce s-a terminat ploaia aerul a devenit curat şi resperabil. Mai venise Elena Chirica, a început să scrie şi ea. Pe la vreo 17:00 am citit fiecare ce am scris la sedinţă. Am început să citesc, dar după câteva minute de citire mi-am dat seamă că ce am scris nu era deloc bun şi gramatical era plin de greşeli.. Nu era deloc coerent ce am scris, am renunţat, scuzându-mă de proza ce am scris-o. A citit Ion Buzu, Elena Chirică După lecturare s-au spus comentarii cu privire la fiecare ce au scris.
La sfârşit Dudu a tras o linie referitor la atelierul din anul asta, fiecare ce a scris si cum a scris. A spus pareri sincere despre fiecare ce a facut anul asta la atelier, laude critice si sugestii.
Imi pare rau ca sa terminat sedinta. Imi va fi dor de ea!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu