16 iulie 2011

Jurnalul Atelierul Vlad Ioviţă

E sambata, iar ne-am strans la cenaclu, de data asta am fost 4 persoane: Dudu, Ion Buzu, Petru si Eu.
Ni s-a dat un exercitiu sa scriem un text unde sa fie intriga, incurcaturi, iesiri din situatie, ceva nou, resturnari de situatie, sa fie o povestire politista unde sa fie totul.
Dudu ne-a dat sa scrie 2 ore ca dupa ai sa citim, asta va fi la ora 17.
Pe la 17 ne-am adunat sa citim, a citit Ion, text interesant, cu exeperienta noua traita pe propria piele. Ne-am spus o parere despre ea fiecare.
Am citit si eu un text invitat de mine, mare lucru nu am scris pentru ca nu stiam ce sa scriu. Dar a fost o experienta pentru mine.
Si colegii si-au dat cu parerea despre textul meu. Nu era cine stie ce bun, nici eu nu il consideram chiar asa de bun. Dar sper ca urmatoarele sa fie mai bune decat cele scrise de mine ca exercitiu.
Ne-a citit Dudu din textele lui, interesante ca deobicei, multa intriga, incurcaturi si iesiri din situatie. A fost o seara  interesanta si inedita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu