6 august 2011

Cenaclul Republica


Am luat cateva poze de pe site-ul lui Mihail Vaculovski
Azi la cenaclu Republica a fost o mare sarbatoare pentru Mihai Vakulovski si lansat cele 2 volume: Tovarasi de camera. Student la Chisinau & Potret de grup cu generatia "optzeci".
Sala de la Hasdeu a fost plina de tineri cititori, critici si tineri scritori. Au fost si prieteni devotati ai lui Mihai Vaculovski: Constantin Cheianu, Dumitru Crudu,Iulian Ciocan, a fost invitat Emilian Galaicu-Paun dar a lipsit. Au citit din cartea lui, Alexandru Vakulovski si Moni Stanila. Open mind nu sa tinut din cauza lansari.

A fost un cenaclu interesant, fiecare a facut un comentariu la adresa celor 2 volume ale autorului. Au fost puse intrebari de catre cei prezenti in sala.Autorul a dat autografe celor care au cumparat cartea.


La cenaclu m-am simtit bine. Dupa cenaclu ne-am dus cu toti, care au ramas am baut bere si am mancat raci si am vorbit despre lansarea volumelor a lui Mihai Vakulovski.




5.05.2011 ora 18.30





































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu