15 august 2011

Evenimente culturale 2010-2011


Cu numărul 7 al Revistei la Plic, nu am scris nimic pentru că era deja prea târziu. Revista la Plic era punctul de a-şi închide uşile şi gata colaborarea cu ea. Atunci m-am gândit că voi scrie pe blogul meu. Acesta era subiectul despre ce trebuia sa scriem in numarul 7 "Trebuia să scriem despre punctele tari ale anului cultural 2010-2011, să împărtăşim esenţa evenimentelor la care am participat şi care ne-a stârnit interesul sau la care nu am ajuns şi pe urmă am regretat o săptămână, să povestim  despre cea mai furtunoasă lansare de carte, despre expoziţii, bienale, târguri, filme, piese de teatru, concerte, de must to do pe 2010-2011 şi despre do not try this at home. Acest subiect trebuia să scriem în Revista La Plic, dar am să-l scriu pe blogul meu.
Pentru inceput mie imi plac evenimentele culturale: teatru, concerte de tot felul, expozitii, lansari de carte, asa am fost educata in familie si nu regret deloc. Am fost la multe evenimente, la teatru, concerte si expoziti si lansarari de carte in diferite orase, atat in chisinau cat si in Romania.
In Romania am fost la teatru de mai multe ori, Sfantul Gheorghe, Iasi si Bucuresti, amintirea vie mi-a ramas la spectacolele din Bucuresti.
La Bucuresti mai des am fost la spectacole, concerte si cand aveam ocazia si la expozitii, daca mai predeam si lasanre de carte era foarte bine.
Cât am stat 2 ani în Chişinău şi am intrat atelierul de creaţie Vlad Ioviţă am avut parte nu mai de lansări de carte, de invitaţie la teatru din partea lui Dumitru Crudu, proiecţii de filme şi alte evenimente culturale, dar în afara atelierului. Dar am avut şi regrete cât am stat în Chişinău că am lipsit de la nişte lansări de carte sau expoziţii a marilor artişti basarabeni sau români. Chiar am regretat enorm de mult că am lipsit de la aceste evenimente culturale. Laa din ele era a lui Alexandru Vaculovski cu volumul "Rosia Montana"daca mi-a aduc aminte.Din alte evenimete care am lipsit nu mi-a aduc aminte, stiu ca sa organizat mai multe expozitii la care am lipsit, cu parere de rau.Dar sper sa recuperez si eu  inainte.
Aceste evenimente culutrale ma făcut să ma simt bine să ma încarc cu energie pozitivă şi să acumulez pentru sufletul meu lucruri frumoase şi bogate, interesante. Am întâlnit oameni frumoşi la suflet şi intelectual,
intetelegenţi şi înţelepţi spiritual şi cultural, care mau făcut şi să mă apropie şi mai mult de valorile spirituale şi culturale. M-am îmbogăţit şi mai mult cu aceste evenimente culturale la care am fost şi ma făcut să mi doresc şi mai mult să fiu prezent la astfel de evenimente.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu