25 august 2011

Lansare de carte: Ecaterinei Bargan

Ecaterina Bargan ne-a invitat cu mare bucurie se va lansa volumul "Cantece de la 6". Ne-a rugat sa nu lipsim si sa nu intarziem. Ca ne va astepta cu mare bucurie.
Lansarea volumului are loc pe data de 24 august 2011, la orele 19:00 in parcul Dendrarium la intrare. Acesta carte va da startul  colectiei "Noi barbarii" cordonat de Dumitru Crudu. Invitatii care vor fi:  Mircea.V.Ciobanu, Irina Nechit, Iulian Ciocanu, Grigore Chiperi.
Aceasta a fost doar o simpla prezentare a evenimentului. M-am pregatit pentru a merge la acest eveniment. Am ajuns acolo mi-am platit intrarea, l-am vazut pe Petru, dar pe ceilalti nu i-am vazut deloc. Pana cand mi-a arat unde sunt. Lumea intra,ba iesea dadea semne sa plece acasa. Insa noi intram pentru un eveniment placut de altfel. Dumitru mi-a arat unde va
avea loc lansare la havuz, mi-a zis sa ma duc la mama Ecaterinei.
Erau prezenti Dumitru Crudu, Aurelia Borzin, Mircea.V.Ciobanu,Tatal Ecaterinei, Petru Negru si alti care nui conosteam deloc.
Nu am gasit loc unde va avea loc lansare, totul a fost spontan. Ne-am oprit langa o statuieta.Acolo am facut si lansarea. Mai venisera si alti cunoscuti de ai nostri. Critici care au vorbit despre cartea Ecaterinei au fost: Mircea. V. Ciobanu, Aurelia Borzin, Irina Nechit, Felicia si nu mai stiu cum, moderator a fost Dumitru Crudu. Cei care au mai fost invitati nu au mai apucat sa vina. Lansarea a fost interesant si foarte fiana. Mie una mi-a placut. M-am ales si un autograf de la autoare. Am sa mi spun o parere despre volum. Chiar as vrea sa fac o recenzie la carte. Dar inainte de toate trebuie sa o citesc.
                                                                                                                                                          Sper ca Ecaterina sa nu se supere ca am luat de la ea cateva poze de la lansare:)
Am citit cartea Ecaterinei Bargan de mai multe ori ca sa pot intelege mai bine si sa o simt mai bine pe autoare.
Cu parere de rau, nu sunt un critic asa de bun de poezii, dar insa pot sa mi dau cu parere despre ce cred despre cartea Ecaterinei Bargan. 
Din unele poezii ale Ecaterinei am mai citit, dar unele din ele pentru prima data le citesc. Mi se par interesante si vivace, aici ma refer la copilarie la jucariile cu care s-a jucat cand a fost copil. Jucariile isi au rolul in viata Ecaterinei pline de amintiri.
Imi place poeziile Ecaterinei ca nu te plictisesti cand le citesti. Ecaterina scrie din propria viata, prima dragoste, copilarie, din viata de zi cu zi. Are tensiune si trairi emotionale, ca orice scritor care scrie poezie. Cotidianul si experientele traite il poate ajuta pe tanarul scriitor sa se dezvolte si sa scrie. Este o carte buna si puternica, usor de citit si poti sa o simti pe autoare. Nu mai trebuie sai cunosti viata de zi cu zi, ci pur si simplu deschizi inima ca sa o simti si iti dai seama despre ce a scris poezia.
Eu sper ca am scris pe intelesul si ma vor intelege cei vor citi.Daca nu astept comentariile voastre.



4 comentarii:

  1. volumul se numeşte Cântece de la şase, eu n-am fost şi ştiu mai bine decât tine, cea care a fost :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi Carolina ca mai corectat, ca asa de tare m-am grabi la lansare ca nici nu am vazut ce am scris.:D

    RăspundețiȘtergere