3 noiembrie 2011

Cenaclul Republica cu Radu Vancu

Vineri, la Cenaclu Republica, la ora 17:00, la National, am avut un invitat oficial de la Sibiu pe Radu Vancu.
La cenaclu Republica sau strans oameni cativa dar sau strans. In sala rece si mare cu oamenii, numai o cafea si un ceai cald puteai sa te incalzeste. Asa si a fost. Au fost prezenti invitati:  Emilian Galaicu-Paun, Moni Stanila, Radu Vancu si alti in sala au fost prezenti.
Emilian a facut o mica prezentare despre autor. Autorul ne-a citi din poeziile si povestirile lui. Pe urma s-a trecut la pusul intrebarilor. A fost o discutie interesanta!! Pacat ca nu am fost atenta la tot ce sa spus. Dar a meritat seara. Pana la urma sa dat si autografe. Am si eu unul, pe cartea mea cumparata.
" Poezia lui Radu Vancu nu seamana din ce se scrie in prezent in literatura romana. Este un virtuoz de tipul lui Malmsteen, in solo-urile sale de chitara, incercand a forta cu toate mijloacele limitele tehnice ale artei, dar are in acelasi timp rafinamentele demoniac- senzuale ale unui Steve Vai, exercitand o atractie comparabila cu a unor concerte rock din ani '80-'90".
                                                                       Dragos Varga

Am avut o curiozitate fireasca sa citesc aceasta carte, parca simteam ca imi va placea foarte mult. Asa si era, mi-a placut foarte mult. Ca dupa ce am citito odata am recitit-o inco data sa inteleg mai bine cartea a lui Vancu.
Exprima cu acuratetie emotiile si trairile pe care le traiesti, dupa tragicul eveniment al tatal lui sau si ii da putere familia pe care o are acuma.
Prima data cand o poezie imi place foarte mult. Ca de fapt cu poeziile nu prea le am dar cand apuc sa iau o carte in mana astept ca aceea carte sa ma cucereasca si sa ma faca sa o mai citesc incodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu